15 Δεκ 2011

Θετική έκβαση είχε για τα ταξί η συνάντηση του Μάκη Βορίδη με τον Ματίας Μορς της Τρόικα


051Θετική έκβαση είχε για τα ταξί η συνάντηση του Μάκη Βορίδη με τον Ματίας Μορς της Τρόικα. Ο υπουργός υποδομών, σε δηλώσεις του μετά το τέλος της συναντήσεως έκανε δηλώσεις και απάντησε σε ερωτήσεις δημοσιογράφων:
Εγώ αυτό που ήθελα να πω είναι ότι ήταν μία διεξοδική και εποικοδομητική συζήτηση πάνω στα ζητήματα της τηρήσεως των διεθνών υποχρεώσεων της χώρας εις ό,τι αφορά το Υπουργείο Υποδομών. Η συζήτηση αυτή διεξήχθη σε εξαιρετικό κλίμα και νομίζω ότι τα αποτελέσματά της θα προκύψουν τις επόμενες ημέρες.
Απλώς, έναν αστερίσκο: Για όσους σπεύδουν να υπομνήσουν ποια είναι ακριβώς η διεθνής υποχρέωση της χώρας, προτρέχοντας και προκαταλαμβάνοντας το τι πραγματικά περιέχεται στο μνημόνιο υποχρεώσεων, θα τους έλεγα να περιμένουν, να μην βιάζονται και είναι προφανές ότι οι ρυθμίσεις που θα γίνουν θα είναι σταθμισμένες και ορθολογικές.
ΕΡ: Εννοείτε τον κ. Ραγκούση;
ΜΒ: Δεν θέλω να ονοματίσω. Είναι διάφοροι που προτρέχουν να ερμηνεύσουν. Λέω λοιπόν: Να μην προτρέχουν!
Θα υπάρξουν συγκεκριμένες και ορθολογικές ρυθμίσεις.
ΕΡ: Σας ικανοποίησε η συνάντηση με την Τρόικα;
ΜΒ: Απολύτως
ΕΡ: Κύριε Βορίδη, υπάρχει περίπτωση να παραιτηθείτε, όπως είχατε αφήσει νωρίτερα να εννοηθεί, αν δεν πάνε καλά οι συζητήσεις με την Τρόικα; Σε ποιο στάδιο είμαστε αυτή τη στιγμή;
ΜΒ: Εγώ δεν έχω πει τίποτε. Εγώ εκείνο το οποίο είπα είναι ότι δεν πρόκειται να πράξω κάτι, το οποίο είναι αντίθετο προς την συνείδησή μου. Και αυτή τη στιγμή είναι προφανές ότι δεν πράττω κάτι αντίθετο στην συνείδησή μου.
Δεν υπάρχει κανένα νομοσχέδιο Ραγκούση.
ΕΡ: Είπατε ναι στα πληθυσμιακά κριτήρια; Συμφωνήσατε σ’ αυτό;
ΜΒ: Είπαμε ότι θα υπάρξει απελευθέρωση του επαγγέλματος των ταξί με ορθολογικά κριτήρια, που θα σέβονται το υπέρτερο δημόσιο συμφέρον.
Τις λεπτομέρειες θα τις δούμε, αλλά το σίγουρο είναι ότι δεν θα βραδυπορήσουμε, δεν θα χάσουμε λεπτό σ’ αυτό που πρέπει να γίνει.
ΕΡ: Δηλαδή, θα παραμείνετε υπουργός;
ΜΒ: Ελπίζω, αν το θέλει ο κ. πρωθυπουργός και ο Πρόεδρος του Λαϊκού Ορθοδόξου Συναγερμού. Απ’ αυτούς εξαρτάται.
ΕΡ: Εγώ δεν πρόκειται ποτέ να κάνω κάτι αντίθετο στην συνείδησή μου. Αυτά που θα κάνω θα είναι σύμφωνα με την συνείδησή μου και αυτά που θεωρώ ορθά για την πατρίδα.