Τριπλασιάστηκαν οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που τρέχουν να καταθέσουν τις πινακίδες τους στις εφορίες προκειμένου να μην πληρώσουν τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας.
Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Πως η συνταγή του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης "θέλω έσοδα άρα αυξάνω τους φόρους" θα γυρίσει μπούμερανγκ καθώς ο κόσμος δεν αντέχει να πληρώνει άλλο γιατί πολύ απλά δεν έχει ΛΕΦΤΑ.
Μιλάμε δηλαδή για την ίδια αποτυχημένη συνταγή που δεν οδηγεί πουθενά και πολύ περισσότερο δε μπορεί να μας βγάλει από το αδιέξοδο και την ύφεση.
Είναι χαρακτηριστικά τα νούμερα που αποκάλυψε στο Newsit o έφορος της ΔΟΥ Αγίας Παρασκευής, Γιώργος Δεμερτζής "στις 27/12/2010 είχαν καταθέσει πινακίδες 26 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων. ΧΘες, δηλαδή στις 27/12/2011 κατέθεσαν πινακίδες 97 άτομα. Άρα μιλάμε για 3,5 φορές επάνω"
Μιλάμε δηλαδή για την ίδια αποτυχημένη συνταγή που δεν οδηγεί πουθενά και πολύ περισσότερο δε μπορεί να μας βγάλει από το αδιέξοδο και την ύφεση.
Είναι χαρακτηριστικά τα νούμερα που αποκάλυψε στο Newsit o έφορος της ΔΟΥ Αγίας Παρασκευής, Γιώργος Δεμερτζής "στις 27/12/2010 είχαν καταθέσει πινακίδες 26 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων. ΧΘες, δηλαδή στις 27/12/2011 κατέθεσαν πινακίδες 97 άτομα. Άρα μιλάμε για 3,5 φορές επάνω"
Παρόμοια κατάσταση επικρατεί στις εφορίες όλης της χώρας λέει στο Newsit o φοροτεχνικός Παναγιώτης Παντελής "τα στοιχεία που συλλέγουμε από τις ΔΟΥ δείχνουν πως έχουν τριπλασιαστεί όσοι καταθέτουν πινακίδες. Το κράτος υπολόγιζε να βάλει στα ταμεία του πάνω από 1 δισεκατομμύριο ευρώ όμως όλα δείχνουν πως θα πέσει έξω στους υπολογισμούς του κατά 300 με 400 εκατομμύρια ευρώ. Μιλάμε δηλαδή για έναν φαύλο κύκλο παρόμοιο με αυτόν της αυξησης του ΦΠΑ στο 23% που οδηγεί σε μείωση της κατανάλωσης και άρα σε λουκέτα επιχειρήσεων και άρα σε ανεργία, μείωση ασφαλιστικών εισφορών και μείωση εσόδων για το κράτος".