
Το 64% των αντρών και το 24% των γυναικών που καλούν την υπηρεσία δεν έχουν διαβάσει το βιβλίο οδηγιών της συσκευής.
Το 12% των αντρών και το 7% των γυναικών έπρεπε απλά να βάλουν τη συσκευή στην πρίζα ή να την ανοίξουν προκειμένου να λύσουν το πρόβλημά τους.
Οι γυναίκες χρειάστηκαν 32% περισσότερο χρόνο στο τηλέφωνο στη γραμμή βοήθειας σε σχέση με τους άντρες όμως το 66% των υπαλλήλων της εταιρείας δήλωσε ότι προτιμά να μιλάει με γυναίκα παρά με άντρα στο τηλέφωνο.
Η εταιρεία ανέλυσε τα στοιχεία 75.000 κλήσεων που δέχθηκε για ένα μήνα. Το μεγαλύτερο ποσοστό των καλούντων είναι άνω των 35 ετών.
Η Gadget Helplineείναι μια Βρετανική εταιρεία που διατηρεί τηλεφωνικά κέντρα που παρέχουν βοήθεια στη χρήση διάφορων ηλεκτρονικών συσκευών για λογαριασμό μεγάλων πελατών.