6 Μαΐ 2009

Πως να βάλετε κωδικό σε ένα έγγραφο word

Πολλές φορές και πολλοί από εμάς αισθανθήκαμε την ανάγκη (για λόγους ασφαλείας) να «κλειδώσουμε» κάποιο έγγραφό μας στο word ώστε να μπορούμε να το ανοίγουμε μόνο εμείς εισάγωντας κωδικό. Παρακάτω δείτε τον τρόπο που γίνεται:

Ανοίγουμε το έγγραφο
Στο μενού εργαλεία (tools) πατάμε επιλογές (options)
Κάνουμε κλικ στην καρτέλα «Ασφάλεια»(Security)
Επιλέγουμε «Κωδικός πρόσβασης για άνοιγμα» (password to open)
Εισάγουμε τον κωδικό που θέλουμε και πατάμε ΟΚ.
Στο παραθυράκι που ανοίγει εισάγουμε ακόμα μια φορά τον κωδικό και πατάμε ΟΚ.
Για να αποθηκευτούν οι αλλαγές πατάμε αποθήκευση (save)
Στην περίπτωση που θέλουμε να βγάλουμε τον κωδικό κάνουμε τα εξής:

Ανοίγουμε το έγγραφο
Στο μενού εργαλεία (tools) πατάμε επιλογές (options)
Κάνουμε κλικ στην καρτέλα «Ασφάλεια»(Security)
Σβήνουμε τον κωδικό από το πλαίσιο
Πατάμε αποθήκευση (save) για να αποθηκευτούν οι αλλαγές