H υπηρεσία Ning δίνει τη δυνατότητα στον καθένα να δημιουργεί γρήγορα και εύκολα τα δικής του έμπνευσης κοινωνικά δίκτυα με πλήθος ελευθερίες σε σχεδιαστικό όσο και σε λειτουργικό επίπεδο
Εξαιρετικά επίκαιρη σε καιρούς κοινωνικής δικτύωσης, η υπηρεσία Ning (www.ning.com) δίνει τη δυνατότητα στον κάθε κυβερνοναύτη να «στήνει» εύκολα, γρήγορα και δωρεάν τα δικής του έμπνευσης κοινωνικά δίκτυα, να δημιουργεί τρόπον τινά τα δικά του μικρά Facebooks.
Οπως οι πλατφόρμες Blogger και Wordpress επιτρέπουν στους χρήστες να συντάσσουν τα δικά τους ιστολόγια, κατά ανάλογο τρόπο η Ning, τους επιτρέπει να δημιουργούν σελίδες κοινωνικής δικτύωσης εστιασμένες σε «οτιδήποτε» βάζει ο κυβερνο-νους (από αγαπημένους καλλιτέχνες και γαστρονομικές προτιμήσεις μέχρι πολιτική και ενδυματολογικά φετίχ), της πορνογραφίας εξαιρουμένης.
Περισσότερα από ένα εκατ. τέτοια δίκτυα φιλοξενούνται σήμερα στον ψηφιακό κόσμο της εν λόγω υπηρεσία, πλήθος στο οποίο προστίθενται περίπου 3.000 με 3.500 νέα networks ημερησίως.
Εγγραφόμενος στην υπηρεσία, ο χρήστης αποκτά (δωρεάν) τον δικό του προσωπικό λογαριασμό (Ning ID), γεγονός το οποίο του επιτρέπει να δημιουργεί «νέα κοινωνικά δίκτυα» καθώς και να γίνεται μέλος των ήδη υπαρχόντων. Φανταστείτε κάτι ανάλογο της εφαρμογής groups του Facebook με τη διαφορά πως η Ning παρέχει στον κάθε moderator πολύ περισσότερες ελευθερίες, σε επίπεδο τόσο σχεδιαστικό όσο και καθαρά λειτουργικό.
Δεδομένου ότι η πληθυσμιακή υπεροχή ιστοχώρων όπως οι Facebook και MySpace είναι πλέον μάλλον αδύνατο να ανατραπεί, περισσότερο «εξειδικευμένα» «αουτσάιντερ» όπως η Ning έρχονται να διεκδικήσουν μέρος της πίτας δίνοντας βάρος όχι τόσο στην ποσότητα όσο στην ποιότητα. Ακριβώς σε αυτό το πλαίσιο, η Ning πλασάρεται ως πλατφόρμα δημιουργίας «νέων κοινωνικών εμπειριών», οι οποίες είναι «απεριόριστα εξατομικεύσιμες», «όμορφα σχεδιασμένες» και «εύκολα διαχειριζόμενες».
Ο χρήστης καλείται αρχικά να βαφτίσει το δίκτυό του και να επιλέξει μια διεύθυνση Web γι αυτό (η οποία θα καταλήγει σε .ning.com). Εν συνεχεία, προσθέτει κεφαλίδες, λέξεις-κλειδιά, γλώσσα επικοινωνίας και επιλέγει εάν το δίκτυό του θα είναι δημόσιο ή ιδιωτικό (προσπελάσιμο κατόπιν προσκλήσεως).
Ακολούθως, επιλέγει τις λειτουργίες που επιθυμεί να ενσωματώσει σε αυτό (φόρουμ, ομάδες, μουσική, ιστολόγια, φωτογραφίες, βίντεο, μέλη, chat κ.ά.) και ρυθμίζει τη διάταξη αυτών στην υπό δημιουργία ιστοσελίδα. Αναφορικά με την τελική εμφάνιση του network, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα είτε να επιλέξει μεταξύ περίπου 50 έτοιμων «ξεχωριστών θεμάτων» είτε να δημιουργήσει ένα δικό του design (μέσω CSS).
Δωρεάν παροχές με «τίμημα» τις διαφημίσεις
Η Ning αναλαμβάνει να καθιστά τα δίκτυα των μελών της εύκολα αναζητήσιμα (μέσω search engine) βάσει δημοφιλίας, λέξεων-κλειδιών κλπ. Επιπροσθέτως, παρέχει στο κάθε moderator στατιστικά στοιχεία σχετικά με την κίνηση στις ιστοσελίδες του, καθώς και τη δυνατότητα να ελέγχει/επιβλέπει απολύτως τα τεκταινόμενα σε αυτές (προσκαλώντας νέα μέλη, ανανεώνοντας το περιεχόμενο, ορίζοντας τα περιθώρια δράσης των μελών, εγκρίνοντας νέες εγγραφές κ.ά.). Ολα τα παραπάνω παρέχονται δωρεάν, με μοναδικό «τίμημα» τις διαφημίσεις που συνοδεύουν κάθε Ning ιστοσελίδα. Καταβάλλοντας ωστόσο μια συνδρομή (ξεκινά από 10 $ μηνιαίως), ο κάθε χρήστης αποκτά τη δυνατότητα να απαλλάξει τις ιστοσελίδες του από διαφημίσεις, να μεγαλώσει τους αποθηκευτικούς χώρους του, να ξεφορτωθεί το όνομα Ning από τις δικές του διευθύνσεις Web και να έχει τους μηχανικούς της υπηρεσίας «στο πόδι», για να τον εξυπηρετήσουν ανά πάσα στιγμή. Με αυτά και με αυτά, δεν είναι τυχαίο πως 12.000 δίκτυα έχουν επιλέξει καταβάλλουν συνδρομή στη Ning 55 δολ. μηνιαίως έκαστο (συνδρομές που αποφέρουν στην υπηρεσία περί τα 7,9 εκατ. δολ. ετησίως).
ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΝΕΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΜΕ 10 GB
H ΥΠΗΡΕΣΙΑ Ning πριμοδοτεί αυτόματα τον κάθε επίδοξο moderator με 10 GB αποθηκευτικού χώρου (ποσότητα ικανή να φιλοξενήσει ένα κοινωνικό δίκτυο φορτωμένο με 5.000 φωτογραφίες και 500 βίντεο), ενώ όλες οι παραπάνω υπηρεσίες προσφέρονται και στα ελληνικά, γεγονός το οποίο καθιστά τη διαδικασία δημιουργίας και διαχείρισης ενός network ακόμη ευκολότερη.
«Βάφτιση»
Ο χρήστης καλείται αρχικά να βαφτίσει το δίκτυό του και να επιλέξει μια διεύθυνση Web γι αυτό. Στη συνέχεια, προσθέτει κεφαλίδες, λέξεις-κλειδιά, γλώσσα επικοινωνίας και επιλέγει εάν το δίκτυό του θα είναι δημόσιο ή ιδιωτικό.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΑΦΙΔΑΣ
Εξαιρετικά επίκαιρη σε καιρούς κοινωνικής δικτύωσης, η υπηρεσία Ning (www.ning.com) δίνει τη δυνατότητα στον κάθε κυβερνοναύτη να «στήνει» εύκολα, γρήγορα και δωρεάν τα δικής του έμπνευσης κοινωνικά δίκτυα, να δημιουργεί τρόπον τινά τα δικά του μικρά Facebooks.
Οπως οι πλατφόρμες Blogger και Wordpress επιτρέπουν στους χρήστες να συντάσσουν τα δικά τους ιστολόγια, κατά ανάλογο τρόπο η Ning, τους επιτρέπει να δημιουργούν σελίδες κοινωνικής δικτύωσης εστιασμένες σε «οτιδήποτε» βάζει ο κυβερνο-νους (από αγαπημένους καλλιτέχνες και γαστρονομικές προτιμήσεις μέχρι πολιτική και ενδυματολογικά φετίχ), της πορνογραφίας εξαιρουμένης.
Περισσότερα από ένα εκατ. τέτοια δίκτυα φιλοξενούνται σήμερα στον ψηφιακό κόσμο της εν λόγω υπηρεσία, πλήθος στο οποίο προστίθενται περίπου 3.000 με 3.500 νέα networks ημερησίως.
Εγγραφόμενος στην υπηρεσία, ο χρήστης αποκτά (δωρεάν) τον δικό του προσωπικό λογαριασμό (Ning ID), γεγονός το οποίο του επιτρέπει να δημιουργεί «νέα κοινωνικά δίκτυα» καθώς και να γίνεται μέλος των ήδη υπαρχόντων. Φανταστείτε κάτι ανάλογο της εφαρμογής groups του Facebook με τη διαφορά πως η Ning παρέχει στον κάθε moderator πολύ περισσότερες ελευθερίες, σε επίπεδο τόσο σχεδιαστικό όσο και καθαρά λειτουργικό.
Δεδομένου ότι η πληθυσμιακή υπεροχή ιστοχώρων όπως οι Facebook και MySpace είναι πλέον μάλλον αδύνατο να ανατραπεί, περισσότερο «εξειδικευμένα» «αουτσάιντερ» όπως η Ning έρχονται να διεκδικήσουν μέρος της πίτας δίνοντας βάρος όχι τόσο στην ποσότητα όσο στην ποιότητα. Ακριβώς σε αυτό το πλαίσιο, η Ning πλασάρεται ως πλατφόρμα δημιουργίας «νέων κοινωνικών εμπειριών», οι οποίες είναι «απεριόριστα εξατομικεύσιμες», «όμορφα σχεδιασμένες» και «εύκολα διαχειριζόμενες».
Ο χρήστης καλείται αρχικά να βαφτίσει το δίκτυό του και να επιλέξει μια διεύθυνση Web γι αυτό (η οποία θα καταλήγει σε .ning.com). Εν συνεχεία, προσθέτει κεφαλίδες, λέξεις-κλειδιά, γλώσσα επικοινωνίας και επιλέγει εάν το δίκτυό του θα είναι δημόσιο ή ιδιωτικό (προσπελάσιμο κατόπιν προσκλήσεως).
Ακολούθως, επιλέγει τις λειτουργίες που επιθυμεί να ενσωματώσει σε αυτό (φόρουμ, ομάδες, μουσική, ιστολόγια, φωτογραφίες, βίντεο, μέλη, chat κ.ά.) και ρυθμίζει τη διάταξη αυτών στην υπό δημιουργία ιστοσελίδα. Αναφορικά με την τελική εμφάνιση του network, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα είτε να επιλέξει μεταξύ περίπου 50 έτοιμων «ξεχωριστών θεμάτων» είτε να δημιουργήσει ένα δικό του design (μέσω CSS).
Δωρεάν παροχές με «τίμημα» τις διαφημίσεις
Η Ning αναλαμβάνει να καθιστά τα δίκτυα των μελών της εύκολα αναζητήσιμα (μέσω search engine) βάσει δημοφιλίας, λέξεων-κλειδιών κλπ. Επιπροσθέτως, παρέχει στο κάθε moderator στατιστικά στοιχεία σχετικά με την κίνηση στις ιστοσελίδες του, καθώς και τη δυνατότητα να ελέγχει/επιβλέπει απολύτως τα τεκταινόμενα σε αυτές (προσκαλώντας νέα μέλη, ανανεώνοντας το περιεχόμενο, ορίζοντας τα περιθώρια δράσης των μελών, εγκρίνοντας νέες εγγραφές κ.ά.). Ολα τα παραπάνω παρέχονται δωρεάν, με μοναδικό «τίμημα» τις διαφημίσεις που συνοδεύουν κάθε Ning ιστοσελίδα. Καταβάλλοντας ωστόσο μια συνδρομή (ξεκινά από 10 $ μηνιαίως), ο κάθε χρήστης αποκτά τη δυνατότητα να απαλλάξει τις ιστοσελίδες του από διαφημίσεις, να μεγαλώσει τους αποθηκευτικούς χώρους του, να ξεφορτωθεί το όνομα Ning από τις δικές του διευθύνσεις Web και να έχει τους μηχανικούς της υπηρεσίας «στο πόδι», για να τον εξυπηρετήσουν ανά πάσα στιγμή. Με αυτά και με αυτά, δεν είναι τυχαίο πως 12.000 δίκτυα έχουν επιλέξει καταβάλλουν συνδρομή στη Ning 55 δολ. μηνιαίως έκαστο (συνδρομές που αποφέρουν στην υπηρεσία περί τα 7,9 εκατ. δολ. ετησίως).
ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΝΕΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΜΕ 10 GB
H ΥΠΗΡΕΣΙΑ Ning πριμοδοτεί αυτόματα τον κάθε επίδοξο moderator με 10 GB αποθηκευτικού χώρου (ποσότητα ικανή να φιλοξενήσει ένα κοινωνικό δίκτυο φορτωμένο με 5.000 φωτογραφίες και 500 βίντεο), ενώ όλες οι παραπάνω υπηρεσίες προσφέρονται και στα ελληνικά, γεγονός το οποίο καθιστά τη διαδικασία δημιουργίας και διαχείρισης ενός network ακόμη ευκολότερη.
«Βάφτιση»
Ο χρήστης καλείται αρχικά να βαφτίσει το δίκτυό του και να επιλέξει μια διεύθυνση Web γι αυτό. Στη συνέχεια, προσθέτει κεφαλίδες, λέξεις-κλειδιά, γλώσσα επικοινωνίας και επιλέγει εάν το δίκτυό του θα είναι δημόσιο ή ιδιωτικό.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΑΦΙΔΑΣ
Πηγή: Έθνος