Η απαισιοδοξία των Ελλήνων τούς χάρισε την τέταρτη θέση στην παγκόσμια κατάταξη, σύμφωνα με έρευνα καταναλωτικής εμπιστοσύνης της Nielsen.
Η ψυχολογία των Ελλήνων έχει πέσει στο ναδίρ, αφού οι τέσσερις στους δέκα δήλωσαν πως δεν τους περισσεύουν καθόλου χρήματα μόλις εκπληρώσουν τις βασικές τους ανάγκες.
Το ποσοστό αυτό είναι το υψηλότερο που έχει καταγραφεί ποτέ σε έρευνα καταναλωτικής εμπιστοσύνης και είναι ένα από υψηλότερα παγκοσμίως για το β' τρίμηνο του 2012.
Οι 9 στους 10
Οι εννέα στους δέκα Ελληνες υποχρεώθηκαν να αλλάξουν τις αγοραστικές τους συνήθειες εξαιτίας της συνεχιζόμενης κρίσης. Οι οκτώ στους δέκα μείωσαν τα χρήματα που δαπανούσαν για διασκέδαση εκτός σπιτιού. Επίσης στράφηκαν σε φθηνότερα καταναλωτικά προϊόντα (σε ποσοστό 78%) με σκοπό τον περιορισμό των εξόδων.
Πάντως τα σκήπτρα των πιο απαισιόδοξων στον κόσμο κατέχουν οι Ούγγροι με 30 μονάδες. Ακολουθούν οι Πορτογάλοι με 40 βαθμούς, οι γείτονές μας Ιταλοί με 41 και οι Ελληνες με 43.
Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης των Ελλήνων σημείωσε οριακή αύξηση το β' τρίμηνο του έτους σε σχέση με το α', χάρη στη μετεκλογική περίοδο όπου αναζωπυρώνονται οι προσδοκίες του κόσμου. Με βάση την έρευνα, εννέα στους δέκα Ελληνες καταναλωτές θεωρούν πως η χώρα βρίσκεται σε βαθιά ύφεση.
Εξίσου μεγάλο είναι το ποσοστό αυτών που πιστεύουν πως η κρίση θα παραταθεί και τους επόμενους μήνες που ακολουθούν.
Οι μεγαλύτερες απειλές για τον Ελληνα είναι η πορεία της οικονομίας και οι εργασιακές προοπτικές. Τα ποσοστά ανησυχίας είναι τα υψηλότερα σε παγκόσμιο επίπεδο και διαμορφώθηκαν σε 46% και 44% αντίστοιχα.
Ανάμεσα στα άλλα ευρήματα της έρευνας είναι ότι οι Ελληνες λαμβάνουν μέτρα για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης και το ποσοστό είναι σαφώς το υψηλότερο από το αντίστοιχο ευρωπαϊκό.
http://prezatv.blogspot.gr
Η ψυχολογία των Ελλήνων έχει πέσει στο ναδίρ, αφού οι τέσσερις στους δέκα δήλωσαν πως δεν τους περισσεύουν καθόλου χρήματα μόλις εκπληρώσουν τις βασικές τους ανάγκες.
Το ποσοστό αυτό είναι το υψηλότερο που έχει καταγραφεί ποτέ σε έρευνα καταναλωτικής εμπιστοσύνης και είναι ένα από υψηλότερα παγκοσμίως για το β' τρίμηνο του 2012.
Οι 9 στους 10
Οι εννέα στους δέκα Ελληνες υποχρεώθηκαν να αλλάξουν τις αγοραστικές τους συνήθειες εξαιτίας της συνεχιζόμενης κρίσης. Οι οκτώ στους δέκα μείωσαν τα χρήματα που δαπανούσαν για διασκέδαση εκτός σπιτιού. Επίσης στράφηκαν σε φθηνότερα καταναλωτικά προϊόντα (σε ποσοστό 78%) με σκοπό τον περιορισμό των εξόδων.
Πάντως τα σκήπτρα των πιο απαισιόδοξων στον κόσμο κατέχουν οι Ούγγροι με 30 μονάδες. Ακολουθούν οι Πορτογάλοι με 40 βαθμούς, οι γείτονές μας Ιταλοί με 41 και οι Ελληνες με 43.
Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης των Ελλήνων σημείωσε οριακή αύξηση το β' τρίμηνο του έτους σε σχέση με το α', χάρη στη μετεκλογική περίοδο όπου αναζωπυρώνονται οι προσδοκίες του κόσμου. Με βάση την έρευνα, εννέα στους δέκα Ελληνες καταναλωτές θεωρούν πως η χώρα βρίσκεται σε βαθιά ύφεση.
Εξίσου μεγάλο είναι το ποσοστό αυτών που πιστεύουν πως η κρίση θα παραταθεί και τους επόμενους μήνες που ακολουθούν.
Οι μεγαλύτερες απειλές για τον Ελληνα είναι η πορεία της οικονομίας και οι εργασιακές προοπτικές. Τα ποσοστά ανησυχίας είναι τα υψηλότερα σε παγκόσμιο επίπεδο και διαμορφώθηκαν σε 46% και 44% αντίστοιχα.
Ανάμεσα στα άλλα ευρήματα της έρευνας είναι ότι οι Ελληνες λαμβάνουν μέτρα για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης και το ποσοστό είναι σαφώς το υψηλότερο από το αντίστοιχο ευρωπαϊκό.
http://prezatv.blogspot.gr