Επειδή κάποιοι, για να δικαιολογήσουν τις ωμές παρεμβάσεις σε μισθούς και συντάξεις, επικαλέσθηκαν αριθμούς, αδιαφορώντας για τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από αυτούς, στη σημερινή μου ανάρτηση θα τους απαντήσω κι εγώ με αριθμούς! Αριθμοί, απόλυτοι και καταλυτικοί που δείχνουν ότι οι άνθρωποι της Κυβέρνησης και όσοι τους στηρίζουν, είναι άνθρωποι χωρίς δημιουργική σκέψη, κοντόφθαλμοι και οπαδοί της ελάσσονος
προσπάθειας! Και όσο κι αν φαίνεται περίεργο, τη λειτουργία της αγοράς τη γνωρίζουν μόνο από τα βιβλία! Είναι θιασώτες του "δος ημίν σήμερον" και βλέπουμε για αύριο!
Τα στοιχεία, λοιπόν που βγαίνουν σιγά-σιγά λένε ότι στο τέλος του έτους κατατέθηκαν 375000 πινακίδες αυτοκινήτων! Αν υπολογίσουμε, με πολύ συντηρητικά στοιχεία, ότι κατά μέσο όρο το κάθε ένα από αυτά θα πλήρωνε 200 ευρώ τέλη κυκλοφορίας έχουμε μια απώλεια εσόδων για το Κράτος μόνο από αυτή την πηγή 75 εκατομ. ευρώ! Αν υπολογίσουμε ότι οι κάτοχοι αυτών των αυτοκινήτων θα έβαζαν 50 ευρώ καύσιμα το Μήνα, με το δεδομένο ότι τα 25 ευρώ από τα 50 είναι φόρος έχουμε άλλη μία απώλεια εσόδων της τάξης των 112 εκατ. ευρώ το χρόνο! Αν συνυπολογίσουμε ότι διακόπηκαν ισάριθμα ασφαλιστήρια μέσου ΦΠΑ 70 ευρώ/ ασφαλιστήριο, έχουμε άλλη μια απώλεια 26 εκατομ ευρώ!
Σύνολο απώλειας από την κατάθεση πινακίδων, 213εκατομ. ευρώ! Και αυτά, χωρίς να υπολογίσουμε τις απώλειες από τις απολύσεις προσωπικού των κλάδων αυτοκινήτου, πωλήσεις, συνεργεία, ανταλλακτικά κ.λ.π.! Μόνο τυχαίο δεν είναι, λοιπόν, το ότι ανακοινώθηκε μείωση των εσόδων από τέλη κυκλοφορίας αντί αύξησης, λόγω της αύξησης των τελών!
Κάποια άλλα στοιχεία, λένε ότι δυόμισι εκατομμύρια αυτοκίνητα δεν περνάνε από ΚΤΕΟ!
Με ένα κόστος ανά αυτοκίνητο 50 ευρώ. η απώλεια είναι125 εκατομ. ευρώ! Προσέξτε κάτι: Αν το Κράτος ήταν οργανωμένο και εντόπιζε όλα αυτά τα αυτοκίνητα με τις αρμόδιες υπηρεσίες του τότε, λόγω του προστίμου (400 ευρώ) τα έσοδα θα ήταν ένα δισεκατομμύριο!!!
Έχουμε, λοιπόν, μόνο από δύο δραστηριότητες από τις πολλές που κινούν την αγορά, απώλεια εσόδων για το Κράτος 338 εκατομ.! Και μάλιστα απώλεια επαναλαμβανόμενη ανά έτος!
Αν, βέβαια, υπολογίσει κανείς και την κάθετη πτώση στις πωλήσεις των αυτοκινήτων, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την απώλεια ζεστού χρήματος για το Κράτος, τότε η συνολική απώλεια πρέπει να ξεπερνά το δισεκατομμύριο, χωρίς να υπολογίσουμε την ανεργία του κλάδου!
Και αυτό, μόνο από μια δραστηριότητα!
Αυτοί οι άνθρωποι, λοιπόν, θα έρθουν τον Απρίλιο ( να ζητήσουν την ψήφο μας; Πολύ αισιόδοξο το βλέπω!!!
http://forza-grecia.pblogs.gr
προσπάθειας! Και όσο κι αν φαίνεται περίεργο, τη λειτουργία της αγοράς τη γνωρίζουν μόνο από τα βιβλία! Είναι θιασώτες του "δος ημίν σήμερον" και βλέπουμε για αύριο!
Τα στοιχεία, λοιπόν που βγαίνουν σιγά-σιγά λένε ότι στο τέλος του έτους κατατέθηκαν 375000 πινακίδες αυτοκινήτων! Αν υπολογίσουμε, με πολύ συντηρητικά στοιχεία, ότι κατά μέσο όρο το κάθε ένα από αυτά θα πλήρωνε 200 ευρώ τέλη κυκλοφορίας έχουμε μια απώλεια εσόδων για το Κράτος μόνο από αυτή την πηγή 75 εκατομ. ευρώ! Αν υπολογίσουμε ότι οι κάτοχοι αυτών των αυτοκινήτων θα έβαζαν 50 ευρώ καύσιμα το Μήνα, με το δεδομένο ότι τα 25 ευρώ από τα 50 είναι φόρος έχουμε άλλη μία απώλεια εσόδων της τάξης των 112 εκατ. ευρώ το χρόνο! Αν συνυπολογίσουμε ότι διακόπηκαν ισάριθμα ασφαλιστήρια μέσου ΦΠΑ 70 ευρώ/ ασφαλιστήριο, έχουμε άλλη μια απώλεια 26 εκατομ ευρώ!
Σύνολο απώλειας από την κατάθεση πινακίδων, 213εκατομ. ευρώ! Και αυτά, χωρίς να υπολογίσουμε τις απώλειες από τις απολύσεις προσωπικού των κλάδων αυτοκινήτου, πωλήσεις, συνεργεία, ανταλλακτικά κ.λ.π.! Μόνο τυχαίο δεν είναι, λοιπόν, το ότι ανακοινώθηκε μείωση των εσόδων από τέλη κυκλοφορίας αντί αύξησης, λόγω της αύξησης των τελών!
Κάποια άλλα στοιχεία, λένε ότι δυόμισι εκατομμύρια αυτοκίνητα δεν περνάνε από ΚΤΕΟ!
Με ένα κόστος ανά αυτοκίνητο 50 ευρώ. η απώλεια είναι125 εκατομ. ευρώ! Προσέξτε κάτι: Αν το Κράτος ήταν οργανωμένο και εντόπιζε όλα αυτά τα αυτοκίνητα με τις αρμόδιες υπηρεσίες του τότε, λόγω του προστίμου (400 ευρώ) τα έσοδα θα ήταν ένα δισεκατομμύριο!!!
Έχουμε, λοιπόν, μόνο από δύο δραστηριότητες από τις πολλές που κινούν την αγορά, απώλεια εσόδων για το Κράτος 338 εκατομ.! Και μάλιστα απώλεια επαναλαμβανόμενη ανά έτος!
Αν, βέβαια, υπολογίσει κανείς και την κάθετη πτώση στις πωλήσεις των αυτοκινήτων, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την απώλεια ζεστού χρήματος για το Κράτος, τότε η συνολική απώλεια πρέπει να ξεπερνά το δισεκατομμύριο, χωρίς να υπολογίσουμε την ανεργία του κλάδου!
Και αυτό, μόνο από μια δραστηριότητα!
Αυτοί οι άνθρωποι, λοιπόν, θα έρθουν τον Απρίλιο ( να ζητήσουν την ψήφο μας; Πολύ αισιόδοξο το βλέπω!!!
http://forza-grecia.pblogs.gr