15 Ιαν 2012

Εδώ είμαστε κύριε Παπανδρέου αν νομίζετε ότι σας συκοφαντούμε..


Δείτε στο βίντεο στο τέλος του άρθρου, τι είπε χθές ο Γ.Α.Π στην σύνοδο του εθνικού συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ.

"Φίλες και φίλοι, πολλοί με παρεξηγούν. Θεωρούν την ευγένειά μου ως αδυναμία. Αλλά αγαπητοί σύντροφοι, έχω πάρει τις πιο δύσκολες αποφάσεις των τελευταίων δεκαετιών. Ναι, εγώ. Έχω συγκρουστεί ακόμα 
και με τη δική μου συνείδηση, αλλά χάριν της σωτηρίας του έθνους.
Έχω απωθήσει προσωπικές μου πιθανές φιλοδοξίες. Έχω διαπραγματευτεί εντός και εκτός Ελλάδας με τις πιο δύσκολες συνθήκες. Από την ένταξη της Κύπρου, μέχρι τη δημιουργία ενός μηχανισμού στήριξης της Ελλάδας.
Έχω συγκρουστεί με διάφορα συμφέροντα. Έχω ακούσει και εγώ, όπως και πολλοί άλλοι, και η οικογένειά μου, συνεχείς συκοφαντίες. Για τις άνανδρες και ανήθικες επιθέσεις στην οικογένειά μου, απαντώ με μια φράση του Ανδρέα: «εμένα θέλετε να χτυπήσετε; Εδώ είμαι. Χτυπήστε εμένα!».

Υ.Γ
Τι θέλει να μας πει ο ποιητής όταν δηλώνει: Έχω συγκρουστεί ακόμα και με τη δική μου συνείδηση, αλλά χάριν της σωτηρίας του έθνους.
Δηλαδή έκανε άλλα απ αυτά που πίστευε...
έκανε πράγματα που δεν ήθελε, που ήταν ενάντια στις αρχές του..
Δεν ήθελε ας πούμε να πάει κόντρα με το ΔΝΤ, την Ε.Ε, την Μέρκελ, τον Σαρκοζύ, δεν ήθελε να μας αλλάξει τον αδόξαστο, αλλά το έκανε για να μας σώσει..
Όσον αφορά στις λοιπές αστειότητες, μια είναι η απάντηση:  "εδώ είμαστε κύριε Παπανδρέου αν νομίζετε ότι σας συκοφαντούμε"