Ένα νέο κοινωνικό δίκτυο, με τον τίτλο «unthink» αυτοπροβάλλεται ως anti-Facebook, χρησιμοποιόντας το σλόγκαν «Δεν είμαστε ένα ακόμη κοινωνικό δίκτυο.
Είμαστε μια κοινωνική επανάσταση» και από την πρώτη στιγμή της -διακριτικής- λειτουργίας του σημειώνει τόσο μεγάλη ανταπόκριση μεταξύ των χρηστών, που η πρόσβαση σε αυτό έχει ήδη καταστεί αρκετά δύσκολη.Είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον το ότι την πρωτοβουλία για τη δημιουργία του νέου δικτύου είχε μια ομάδα Ελληνοαμερικανών.
Ιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας Unthink Corporation, που βρίσκεται πίσω από το δίκτυο, είναι η Νατάσα Ντέντις, ενώ συνιδρυτές είναι ο Πάνος Κοντσές (που είναι επίσης πρόεδρος) και ο Σπύρος Βέρρας (που είναι και νομικός σύμβουλος), όλοι απόφοιτοι αμερικανικών πανεπιστημίων με μεγάλη επαγγελματική και επιχειρηματική εμπειρία.
Το Unthink, που εμφανίζεται «φιλοσοφημένο» και «συνειδητοποιημένο», σε μια εποχή οικονομικής κρίσης και κοινωνικής αναταραχής, ιδίως μεταξύ των νέων ανά τον κόσμο, υπόσχεται ότι δεν θα πουλήσει ποτέ τα προσωπικά δεδομένα κανενός χρήστη για να αποκομίσει χρηματικά οφέλη, ούτε θα τον «κατασκοπεύει», ούτε θα του «σερβίρει» διαφημίσεις, σε μια προφανή προσπάθεια να διαφοροποιηθεί από τις πολιτικές του Facebook και άλλων κοινωνικών δικτύων.