22 Ιουλ 2009

Γυναίκα μετονομάστηκε σε ιστοσελίδα

Μία γυναίκα από το Μάντσεστερ έγινε ο πρώτος άνθρωπος που άλλαξε το όνομά του σε domain name.

Η 24χρονη Claire Forshaw άλλαξε το όνομά της σε Princess-Rainbow.com πριν από μία εβδομάδα. Ήδη ανέβαλε μία φορά την αλλαγή αυτή, για χάρη του 23χρονου φίλου της, Robert Morris, ο οποίος κατάφερε τότε με επιτυχία να την μεταπείσει, ισχυριζόμενος ότι θα της κόστιζε ένα σωρό λεφτά.

«Ήξερα πως αν μου δινόταν ποτέ η ευκαιρία θα άλλαζα το όνομά μου σε domain name, με την ελπίδα ότι θα είμαι η πρώτη που θα το έκανε σε όλο τον κόσμο. Ο φίλος μου πάντα έλεγε ότι θα μου κοστίσει ένα σωρό λεφτά και το είχα ξεχάσει για ένα διάστημα.»

«Όταν συνειδητοποίησα ότι κοστίζει μόλις 10 λίρες, ο ίδιος ο φίλος μου είπε ότι το Princess-Rainbow.com ήταν ιδανικό για μένα, γιατί τρελαίνομαι για τα ουράνια τόξα!»

Η πρώην δεσποινίδα Forshaw και νυν Princess-Rainbow.com εργάζεται ως νοσοκόμα και σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το καινούργιο της όνομα για να στήσει τη δική της online επιχείρηση, πουλώντας έργα τέχνης.

Η δεσποινίδα Princess-Rainbow.com δεν είναι η πρώτη, όμως, που γίνεται είδηση λόγω της αλλαγής του ονόματός της. Τον περασμένο Νοέμβριο, ο νεαρός George Garrat κέρδισε μία θέση στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες ως ο άνθρωπος με το μεγαλύτερο όνομα, αλλάζοντας το όνομά του σε «Captain Fantastic Faster Than Superman Spiderman Batman Wolverine Hulk And The Flash Combined» (Καπετάν Φανταστικό Γρηγορότερος Από Τον Σούπερμαν Τον Μπάτμαν Τον Γούλβεριν Τον Χουλκ Και Τον Φλας Μαζί).

Πηγή: pathfinder.gr