Οι αεροπορικές εταιρείες χωρών μελών της Ευρωπαϊκής Ενωσης χάνουν καθημερινά περί τις 10.000 αποσκευές,ανακοίνωσε σήμερα ο Επίτροπος για τις Μεταφορέςς της ΕΕ, δίνοντας στην δημοσιότητα την πρώτη έκθεση της ΕΕ σχετικά με τις απώλειες αποσκευών στα αεροδρόμια της Ευρώπης.
"Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Οκτώβριο του 2008,έφθασαν με καθυστέρηση περί τα 4,6 εκατομμύρια αποσκευές.Για κάθε χίλιους επιβάτες χάθηκαν 13 αποσκευές τον χειμώνα 2008-2009",δήλωσε προς τους δημοσιογράφους στις Βρυξέλλες ο Επίτροπος Αντόνιο Ταγιάνι.Αυτό σημαίνει ότι,κατά μέσο όρο,ένας σε κάθε 64 επιβάτες αεροπορικών εταιριών-που ισοδυναμεί με δύο άτομα για κάθε γεμάτη πτήση ενός Μπόϊνγκ 737 η ενός Αιρμπάς Α320-δεν μπορεί να βρεί την αποσκευή του κατά την άφιξή του σε αεροδρόμιο.
Οι πτήσεις με ανταπόκριση επιτείνουν ιδιαίτερα το πρόβλημα με περίπου τις μισές από όλες τις αποσκευές που χάνονται να καθυστερούν μεταξύ των πτήσεων.Ενώ οι περισσότερες από τις αποσκευές βρίσκονται και επιστρέφονται στους κατόχους τους μέσα σε 48 ώρες,ένα ποσοστό 15% η επιστρέφει με καθυστέρηση η χάνεται οριστικά.
Τα στοιχεία είναι καλύτερα από το 2007,αλλά η κατάσταση συνεχίζει να είναι "απαράδεκτη και ιδιαίτερα ανησυχητική",τόνισε ο Ταγιάνι και πρότεινε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή να προωθήσει νέους κανονισμούς για την βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών από τις αεροπορικές εταιρείες.
Πηγή: sigmalive.com
"Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Οκτώβριο του 2008,έφθασαν με καθυστέρηση περί τα 4,6 εκατομμύρια αποσκευές.Για κάθε χίλιους επιβάτες χάθηκαν 13 αποσκευές τον χειμώνα 2008-2009",δήλωσε προς τους δημοσιογράφους στις Βρυξέλλες ο Επίτροπος Αντόνιο Ταγιάνι.Αυτό σημαίνει ότι,κατά μέσο όρο,ένας σε κάθε 64 επιβάτες αεροπορικών εταιριών-που ισοδυναμεί με δύο άτομα για κάθε γεμάτη πτήση ενός Μπόϊνγκ 737 η ενός Αιρμπάς Α320-δεν μπορεί να βρεί την αποσκευή του κατά την άφιξή του σε αεροδρόμιο.
Οι πτήσεις με ανταπόκριση επιτείνουν ιδιαίτερα το πρόβλημα με περίπου τις μισές από όλες τις αποσκευές που χάνονται να καθυστερούν μεταξύ των πτήσεων.Ενώ οι περισσότερες από τις αποσκευές βρίσκονται και επιστρέφονται στους κατόχους τους μέσα σε 48 ώρες,ένα ποσοστό 15% η επιστρέφει με καθυστέρηση η χάνεται οριστικά.
Τα στοιχεία είναι καλύτερα από το 2007,αλλά η κατάσταση συνεχίζει να είναι "απαράδεκτη και ιδιαίτερα ανησυχητική",τόνισε ο Ταγιάνι και πρότεινε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή να προωθήσει νέους κανονισμούς για την βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών από τις αεροπορικές εταιρείες.
Πηγή: sigmalive.com