29 Ιουν 2009

Μάικλ Τζάκσον Η αποκάλυψη-σοκ της μητέρας των δύο παιδιών του: «Ο Μάικλ δεν είναι βιολογικός τους πατέρας»

'Υστερα από τον πρόσφατο θάνατο του Τζάκσον πολλοί άνθρωποι από το συγγενικό και φιλικό του περιβάλλον άρχισαν να κάνουν δηλώσεις για την προβληματική ζωή του τραγουδιστή. Ανάμεσά τους και η δεύτερη σύζυγός του και μητέρα των 2 από τα 3 παιδιά του, Ντέμπι Ρόου.

Ο Μάικλ γνώρισε τη Ρόου το 1996 μετά το διαζύγιό του με τη Λίζα-Μαρί Πρίσλεϊ. Η Ρόου, η οποία ήταν μια από τις νοσοκόμες που φρόντιζε τις δερματικές παθήσεις του διάσημου τραγουδιστή, αναφέρει με κυνισμό σχετικά με τη γνωριμία τους: «Ο Μάικλ μόλις είχε πάρει διαζύγιο από τη Λίζα-Μαρί, η οποία είχε αρνηθεί να κάνει παιδία μαζί του, αισθανόταν μόνος και ήθελε απεγνωσμένα να κάνει οικογένεια. Εγώ του πρότεινα να κυοφορήσω τα παιδιά του. Του προσέφερα τη δυνατότητα να γίνει πατέρας. Ήταν ένα δώρο.
Ήθελα να το κάνω γιατί ήξερα πως θα τον έκανα χαρούμενο. Πήγαμε σε μια κλινική όπου έμεινα έγκυος με τη μέθοδο της τεχνητής γονιμοποίησης. Το σπέρμα δεν ήταν καν δικό του, το "αγοράσαμε" από μια τράπεζα σπέρματος. Ήταν πολύ τυπική διαδικασία. Όπως γονιμοποιώ εγώ τα άλογά μου με μια σύριγγα έτσι έγινε και με εμένα. Τοποθέτησαν μια βελόνα με το σπέρμα μέσα μου και αυτό ήταν. Πληρώθηκα γι' αυτή τη διαδικασία και δεν το μετάνιωσα».

Το 2006 το ζευγάρι χώρισε και η Ρόου παραχώρησε την αποκλειστική κηδεμονία των παιδιών στον Τζάκσον. Όμως μετά τον τραγικό θάνατό του, πολλοί ήταν αυτοί που έσπευσαν να πουν πως η Ρόου θα διεκδικούσε την κηδεμονία των παιδιών, καθώς αυτό θα της έδινε τη δυνατότητα να διεκδικήσει μεγάλο ποσοστό της περιουσίας του τραγουδιστή. Η Ρόου όμως στις δηλώσεις της διαψεύδει τους πάντες λέγοντας πως δεν σκοπεύει να διεκδικήσει την κηδεμονία. «Μετά τη γέννα της Πάρις, είχα πολλά προβλήματα και δεν θα μπορούσα να κάνω άλλο παιδί. Τότε ήταν που ο Μάικλ αποφάσισε ότι δεν είχα τίποτα να του προσφέρω. Πήρε τα παιδιά, υπογράψαμε χαρτιά για την κηδεμονία τους και μου ζήτησε να μην μιλήσω στον Τύπο. Μετά το χωρισμό μας ήξερα ότι δεν θα ξαναέβλεπα τα παιδιά μου αλλά δεν με ένοιαζε».

Όσον αφορά τη σχέση της με τον Τζάκσον, η Ρόου αναφέρει: «Δεν είχαμε κάνει ποτέ σεξ, ήθελε να προσποιούμαστε πως είμαστε οικογένεια. Ταξίδευε συνεχώς για περιοδείες. Ποτέ δεν ζήσαμε μαζί σαν ζευγάρι, δεν το επιθυμούσε. Για το λόγο αυτό μου αγόρασε ένα σπίτι. Είχαμε το σπίτι μου και το σπίτι του. Μπορεί να ξαπλώναμε μαζί στο κρεβάτι και να διαβάζαμε περιοδικά ή να βλέπαμε ταινίες αλλά δεν ήμασταν ουσιαστικά μαζί. Έτσι ήταν η ζωή του, έτσι ήταν ο Μάικλ και εγώ το είχα αποδεχτεί».

Για τα παιδιά η Ρόου δήλωσε: «Δεν ήμουν ποτέ καλή μητέρα, δεν ένιωσα συναισθηματικά δεμένη μαζί τους. Αισθάνθηκα πολύ καλύτερα όταν παραχώρησα την κηδεμονία στο Μάικλ από όσο θα αισθανόμουν εάν πάλευα να τα κρατήσω κοντά μου. Γνωρίζω ότι δεν θα τα ξαναδώ ποτέ και επίσης δεν θέλω. Δεν επιθυμούσα ποτέ να γίνω μητέρα, δεν τα θέλω στη ζωή μου. Τα μόνα παιδιά που αναγνωρίζω είναι τα άλογά μου».

Με αυτές τις δηλώσεις η Ρόου επιβεβαίωσε ουσιαστικά αυτό που ακουγόταν εδώ και χρόνια, ενώ ο καθένας μπορούσε να διακρίνει ότι τα παιδιά δεν του έμοιαζαν καθόλου.

Πηγή: yupi.gr