28 Οκτ 2012

61χρονη γέννησε δίδυμα!

Μία από τις μεγαλύτερες σε ηλικία μητέρες σε ολόκληρο τον κόσμο είναι η Αντόνια Άστι (Antonia Asti) από τη Βραζιλία.
Η 61χρονη γέννησε δίδυμα την περασμένη εβδομάδα και έγινε επιτέλους μητέρα, ύστερα από 30 χρόνια προσπαθειών.
Η Αντόνια έμεινε έγκυος με εξωσωματική γονιμοποίηση. Τα
δίδυμα, ένα αγόρι και ένα κορίτσι, ζύγιζαν 900 γραμμάρια μόλις γεννήθηκαν.
«Είμαι τόσο ενθουσιασμένη. Το μόνο που ήθελα ήταν να γίνω μητέρα και τώρα επιτέλους το όνειρό μου εκπληρώθηκε», δήλωσε η Αντόνια σε βραζιλιάνικη ιστοσελίδα.
«Πάλεψα γι’ αυτό πολύ καιρό. Ούτε για μια στιγμή δεν σκέφτηκα να τα παρατήσω. Δεν είχαμε πολλά οικονομικά μέσα, αλλά εκταμιεύαμε μέχρι να γίνει το όνειρό μας πραγματικότητα», πρόσθεσε.
Σημειώνεται ότι η μητέρα προσπαθούσε να συλλάβει για πάνω από δύο δεκαετίες και τέσσερις προσπάθειες εξωσωματικής γονιμοποίησης. Εκείνη και ο 55χρονος άντρας της, είχαν επιχειρήσει να υιοθετήσουν, αλλά η αίτηση τους απορρίφθηκε λόγω της προχωρημένης ηλικίας τους.
«Είμαι ικανή να μεγαλώσω αυτά τα παιδιά παρά την ηλικία μου. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου 61 ετών. Νομίζω ότι κάποιος έκανε λάθος στο πιστοποιητικό γέννησής μου!», ανέφερε η Αντόνια.
Τα δίδυμα, η Σοφία και ο Ρομπέρτο, θα παραμείνουν σε θερμοκοιτίδες για λίγες εβδομάδες μέχρι να αποκτήσουν κανονικό βάρος.
Η γηραιότερη μητέρα στον κόσμο είναι μία αγρότισσα από την Ινδία, η οποία γέννησε σε ηλικία 70 ετών.





radar.gr