Και να ακόμα ένα σκάνδαλο που δειλά-δειλά άρχισε να βγαίνει στο φως πριν μια- δυο μέρες αφήνοντας μας ακόμα μια φορά άφωνους. Και όσο και αν είμαστε πλέον συνηθισμένοι και στα πιο απίθανα, το κράτος αυτό πάντα μπορεί να μας κρατά σε...
εγρήγορση και να μας εκπλήσσει δυσάρεστα. Αναφέρομαι στην πώληση 4 μεταχειρισμένων Airbus A340 της Ολυμπιακής Αεροπορίας, του ελληνικού δημοσίου δηλαδή, τα οποία η ελληνική κυβέρνηση αποφάσισε να πουλήσει και το έκανε, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας του Βελγίου '' La libre Belgique ''.Το ποσό που εισέπραξε από την πώληση αυτή το ελληνικό δημόσιο, ήταν, σύμφωνα πάντα με το παραπάνω δημοσίευμα, που ακόμα δεν έχει ούτε επιβεβαιωθεί, αλλά ούτε και διαψευστεί από τα συναρμόδια υπουργεία, της τάξης των 31 εκατομμυρίων ευρώ.
Αυτό που αξίζει να σημειωθεί, ώστε να καταλάβουμε όλοι το μέγεθος της επιτυχίας των αρμοδίων αρχών κατά την πώληση αυτή, είναι, ότι για τα 4 αυτά αεροσκάφη μας έδιναν 95 εκατομμύρια ευρώ πέρυσι και δεν τα πουλήσαμε, καθώς το 2010 ο διαγωνισμός που είχε δρομολογηθεί για αυτά, κηρύχθηκε άγονος ,αφού το ελληνικό κράτος με απόφαση του Γιώργου Παπακωνσταντίνου είχε θέσει ως κατώτατη αποδεκτή προσφορά και για τα 4 Airbus το ποσό των 100 εκατομμυρίων ευρώ. Τα συγκεκριμένα δε αεροσκάφη είχαν αγορασθεί το καθένα, με χρήματα πάντα του ελληνικού λαού, 140 εκατομμύρια ευρώ το καθένα, δηλαδή συνολικά μας κόστισαν 560 εκατομμύρια ευρώ.
Είναι νομίζω σαφές, ακόμα μια φορά, τι ακριβώς συμβαίνει εδώ. Και τα ερωτήματα, ακόμα μια φορά αμείλικτα:
1. Τι είναι ακριβώς αυτό που διαφοροποίησε την στάση του ελληνικού δημοσίου και το έκανε να αποφασίσει να πουλήσει, ή μήπως θα έπρεπε να πω ξεπουλήσει, τα 4 Airbus στο 1/3 μόνο της αξίας που θα μπορούσε να είχε εισπράξει πριν ένα χρόνο;
2. Μήπως θα παίρναμε απαντήσεις στο παραπάνω ερώτημα, αν μαθαίναμε ποιος αγόρασε τα 4 αεροσκάφη, ή για να είμαι πιο σαφής σε ποιον ακριβώς χαρίσαμε τα 4 Airbus; Αληθεύει ότι τα πουλήσαμε σε εταιρεία του Miami ,την Apollo Aviation;
3. Ποιοι είναι ακριβώς οι όροι και ποιές οι συνθήκες της παραπάνω πώλησης;
4. Γιατί μέχρι τώρα δεν είχαμε μάθει τίποτα για την συγκεκριμένη πώληση;
5. Γιατί, έστω και τώρα τα συναρμόδια υπουργεία δεν έχουν τοποθετηθεί επί του θέματος και δεν έχουν δώσει τις απαραίτητες διευκρινίσεις, αφού όλο το παιχνίδι παίζεται με δικά μας χρήματα και με τη δική μας περιουσία;
Kαι κάτι τελευταίο κλείνοντας: όλο το παραπάνω οφείλεται σε λάθος εκτίμηση κατά την πώληση, στην οικονομική κρίση που σπρώχνει σε ένα γενικότερο ξεπούλημα των πάντων όσο-όσο, ή στην απόλυτη ανεπάρκεια και ασχετοσύνη των όσων εμπλέκονται στην συγκεκριμένη αγοραπωλησία; Και αν είναι έτσι, γιατί χρυσοπληρώνουμε σε όλους αυτούς τους άσχετους, δεκάδες συμβούλων ;
http://fimotro.blogspot.com/
εγρήγορση και να μας εκπλήσσει δυσάρεστα. Αναφέρομαι στην πώληση 4 μεταχειρισμένων Airbus A340 της Ολυμπιακής Αεροπορίας, του ελληνικού δημοσίου δηλαδή, τα οποία η ελληνική κυβέρνηση αποφάσισε να πουλήσει και το έκανε, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας του Βελγίου '' La libre Belgique ''.Το ποσό που εισέπραξε από την πώληση αυτή το ελληνικό δημόσιο, ήταν, σύμφωνα πάντα με το παραπάνω δημοσίευμα, που ακόμα δεν έχει ούτε επιβεβαιωθεί, αλλά ούτε και διαψευστεί από τα συναρμόδια υπουργεία, της τάξης των 31 εκατομμυρίων ευρώ.
Αυτό που αξίζει να σημειωθεί, ώστε να καταλάβουμε όλοι το μέγεθος της επιτυχίας των αρμοδίων αρχών κατά την πώληση αυτή, είναι, ότι για τα 4 αυτά αεροσκάφη μας έδιναν 95 εκατομμύρια ευρώ πέρυσι και δεν τα πουλήσαμε, καθώς το 2010 ο διαγωνισμός που είχε δρομολογηθεί για αυτά, κηρύχθηκε άγονος ,αφού το ελληνικό κράτος με απόφαση του Γιώργου Παπακωνσταντίνου είχε θέσει ως κατώτατη αποδεκτή προσφορά και για τα 4 Airbus το ποσό των 100 εκατομμυρίων ευρώ. Τα συγκεκριμένα δε αεροσκάφη είχαν αγορασθεί το καθένα, με χρήματα πάντα του ελληνικού λαού, 140 εκατομμύρια ευρώ το καθένα, δηλαδή συνολικά μας κόστισαν 560 εκατομμύρια ευρώ.
Είναι νομίζω σαφές, ακόμα μια φορά, τι ακριβώς συμβαίνει εδώ. Και τα ερωτήματα, ακόμα μια φορά αμείλικτα:
1. Τι είναι ακριβώς αυτό που διαφοροποίησε την στάση του ελληνικού δημοσίου και το έκανε να αποφασίσει να πουλήσει, ή μήπως θα έπρεπε να πω ξεπουλήσει, τα 4 Airbus στο 1/3 μόνο της αξίας που θα μπορούσε να είχε εισπράξει πριν ένα χρόνο;
2. Μήπως θα παίρναμε απαντήσεις στο παραπάνω ερώτημα, αν μαθαίναμε ποιος αγόρασε τα 4 αεροσκάφη, ή για να είμαι πιο σαφής σε ποιον ακριβώς χαρίσαμε τα 4 Airbus; Αληθεύει ότι τα πουλήσαμε σε εταιρεία του Miami ,την Apollo Aviation;
3. Ποιοι είναι ακριβώς οι όροι και ποιές οι συνθήκες της παραπάνω πώλησης;
4. Γιατί μέχρι τώρα δεν είχαμε μάθει τίποτα για την συγκεκριμένη πώληση;
5. Γιατί, έστω και τώρα τα συναρμόδια υπουργεία δεν έχουν τοποθετηθεί επί του θέματος και δεν έχουν δώσει τις απαραίτητες διευκρινίσεις, αφού όλο το παιχνίδι παίζεται με δικά μας χρήματα και με τη δική μας περιουσία;
Kαι κάτι τελευταίο κλείνοντας: όλο το παραπάνω οφείλεται σε λάθος εκτίμηση κατά την πώληση, στην οικονομική κρίση που σπρώχνει σε ένα γενικότερο ξεπούλημα των πάντων όσο-όσο, ή στην απόλυτη ανεπάρκεια και ασχετοσύνη των όσων εμπλέκονται στην συγκεκριμένη αγοραπωλησία; Και αν είναι έτσι, γιατί χρυσοπληρώνουμε σε όλους αυτούς τους άσχετους, δεκάδες συμβούλων ;
http://fimotro.blogspot.com/