6 Ιουλ 2009

Απόσυρση και στα βιντεοπαιχνίδια

«Πόλεμος» αλυσίδων με προσφορές και εκδηλώσεις για γκέιμερ

Διαγωνισμούς με έπαθλο αυτοκίνητο, ειδικές εκδηλώσεις, νέους μεγαλύτερους χώρους για δοκιμές εντός των καταστημάτων, ακόμα και απόσυρση ηλεκτρονικών παιχνιδιών επιστρατεύουν οι αλυσίδες ηλεκτρονικών και πολυμέσων προκειμένου να διεισδύσουν στον ελεύθερο χρόνο των gamers.

Στο στόχαστρό τους βρίσκονται κυρίως οι καταναλωτές ηλικίας 16 έως και 25 ετών που αποτελούν τους φανατικότερους λάτρεις των βιντεοπαιχνιδιών και οι οποίοι, όπως δείχνουν οι έρευνες, επιδίδονται και στις καλοκαιρινές διακοπές με μανία στο γκέιμινγκ. Άλλωστε, όπως παρατηρούν παράγοντες της αγοράς, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και οι παιχνιδομηχανές αποτελούν μία από τις δυναμικότερα αναπτυσσόμενες αγορές της τεχνολογίας, ενώ ο ετήσιος τζίρος τους υπερβαίνει τα 100 εκατ. ευρώ.

Δεν είναι τυχαίο ότι στο νέο κατάστημα της Fnac στο Μοναστηράκι, το οποίο εκτιμάται ότι θα είναι έτοιμο προς το τέλος Νοεμβρίου, ο χώρος με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια «θα αναπτυχθεί με βάση μια καινοτόμα για την ελληνική αγορά προσέγγιση, με στόχο να ανταποκρίνεται απόλυτα στον κόσμο του γκέιμερ», δηλώνει η κ. Τίνα Σκλαβόλια, στέλεχος της γαλλικής εταιρείας. Η Fnac ετοιμάζεται να τοποθετήσει στο νέο κατάστημα περίπου 30.000 τίτλους βιντεοπαιχνιδιών, CD και DVD. Στα δύο υπάρχοντα καταστήματα- στο Μall και τη Γλυφάδα- δίνεται έμφαση στην προώθηση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών, καθώς οι σχετικοί χώροι καταλαμβάνουν περίπου το 15% του συνολικού χώρου με είδη τεχνολογίας. Άλλωστε, η εταιρεία διεξάγει κάθε χρόνο στα δύο εν Ελλάδι καταστήματά της τουρνουά γκέιμινγκ, με τους νικητές να έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν μαζί με άλλους από όλες τις χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται η πολυεθνική στο πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα gaming της Fnac.

Με έκπτωση έως και 50%
Από την πλευρά της, η ελληνική αλυσίδα Ρublic επιστρατεύει τη μέθοδο της απόσυρσης παλαιών βιντεοπαιχνιδιών, προκειμένου να προσελκύσει περισσότερους πελάτες. Από τις 2 Ιουλίου οι πελάτες της αλυσίδας πολυμέσων έχουν τη δυνατότητα να φέρουν στα καταστήματα τα παλιά ηλεκτρονικά τους παιχνίδια και να τα ανταλλάξουν με άλλα, μεταχειρισμένα ή καινούργια, κερδίζοντας έκπτωση έως και 50%. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι πωλήσεις μεταχειρισμένων ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην Αμερική αντιπροσωπεύουν το ένα τρίτο της συνολικής αγοράς, αποδίδοντας έσοδα 2 δισ. δολαρίων. Εκτός από την απόσυρση, τα Ρublic ευελπιστούν να προσελκύσουν περισσότερους γκέιμερ με τους ειδικά στημένους χώρους, όπου οι παίκτες μπορούν να δοκιμάσουν και να παίξουν τα παιχνίδια τους.

Αναβάθμιση καταστημάτων
Ειδικές γωνιές, όπου οι παίκτες θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν την εμπειρία του gaming, ετοιμάζεται να στήσει και η άλλη αλυσίδα του γερμανικού ομίλου, Μedia Μarkt. Η αναβάθμιση των καταστημάτων της έχει ήδη αρχίσει- της Θεσσαλονίκης ολοκληρώθηκε ενώ της Αργυρούπολης είναι σε φάση υλοποίησης. Ειδικές εκδηλώσεις και προσφορές σχεδιάζει και η αλυσίδα Μultirama, ενώ στα καταστήματα της Πλαίσιο Computers, τα οποία διαθέτουν και αυτά ειδικούς χώρους για γκέιμινγκ, «τρέχει» από τις 17 Ιουνίου ειδικός διαγωνισμός σε συνεργασία με την εταιρεία Νortec (με τα παιχνίδια wii) με έπαθλο- ύστερα από κλήρωση που θα γίνει στις 24 Ιουλίου- αυτοκίνητο Fiat 500.
34% πάνω οι πωλήσεις

Η ΝΕΑ ΤΑΣΗ που θέλει νέους αλλά και μεγάλους να παίζουν ολοένα και περισσότερα βιντεοπαιχνίδια, με αρκετά από αυτά να απευθύνονται σε ολόκληρη την οικογένεια, κερδίζει συνεχώς έδαφος. Μάλιστα λόγω της κρίσης που οδηγεί, όπως επεξηγούν παράγοντες της αγοράς, περισσότερους καταναλωτές σε δραστηριότητες εντός του σπιτιού, οι παιχνιδομηχανές και τα βιντεοπαιχνίδια αποκτούν προβάδισμα. Οι πωλήσεις σε κονσόλες βιντεοπαιχνιδιών αυξάνονται φέτος κατά 34%, συμβάλλοντας στην αύξηση κατά 21% του συνολικού τους τζίρου. Παράλληλα, οι μεγάλοι παγκοσμίως «παίκτες» του χώρου διευρύνουν συνέχεια το περιεχόμενο των παιχνιδιών. Σημαντική καμπή για την εξέλιξη αποτελεί η προσπάθεια σύνδεσης του περιεχομένου των βιντεοπαιχνιδιών με χαρακτήρες και ταινίες του Χόλιγουντ.

Πηγή: Τα νέα