18 Ιουν 2009

Επιθετική η νέα καμπάνια του υπουργείου Μεταφορών για την οδική ασφάλεια

Τη νέα συστηματική και ταυτόχρονα επιθετική καμπάνια του υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, με κεντρικό μήνυμα ο «Κόσμος που έρχεται», παρουσίασε σήμερα ο αρμόδιος υπουργός κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης. Στόχος της είναι να ευαισθητοποιήσει καταρχήν την κοινωνία και να αναδείξει μια σειρά από πτυχές λειτουργίας του υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών.

Όπως δήλωσε ο κ. Στυλιανίδης, η καμπάνια χωρίζεται σε δύο ενότητες. Η μία αφορά τον εκσυγχρονισμό των μεταφορών και η άλλη βεβαίως τις επικοινωνίες και τις νέες τεχνολογίες και νέες εφαρμογές.

Σε ότι αφορά στις μεταφορές, η καμπάνια συμπεριλαμβάνει στο πρώτο της κεφάλαιο τέσσερις θεματικές ενότητες. Η πρώτη θα επιδεικνύει τα θετικά και συγκριτικά πλεονεκτήματα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, η δεύτερη αναφέρεται στα ταξί, η τρίτη στα ΚΤΕΛ και τέταρτη ενότητα θίγει το μείζον θέμα της οδικής ασφάλειας.Σύμφωνα με τον υπουργό, οι βασικοί στόχοι της καμπάνιας που αφορά τις Μεταφορές, είναι να αναδειχθεί ο κοινωνικός χαρακτήρας των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και να προβληθεί η ανάγκη βελτίωσης της ποιότητας των υπηρεσιών.

Αναφορικά με το κεφάλαιο για τις επικοινωνίες στόχος είναι να προβληθούν τα βήματα που έχουν γίνει και θα γίνουν πάνω στις νέες τεχνολογίες. Και αυτό το κεφάλαιο χωρίζεται σε τρεις βασικές ενότητες. Η πρώτη αφορά το μεγάλο καινοτόμο βήμα του «fiber to the home», δηλαδή της οπτικής ίνας στο σπίτι, για το οποίο ήδη γίνεται η επεξεργασία του θεσμικού πλαισίου και κάποια στιγμή σύντομα θα ξεκινήσει η δημόσια διαβούλευση επί της πρότασης που θα καταθέσουμε. Η δεύτερη αφορά τις εφαρμογές «Wi-Fi και Wi-MAX» και η Τρίτη η εφαρμογή «ΔΟΡΥ» μαζί με την «Κοινωνία της Πληροφορίας» κυρίως για τις κοινωνικές υπηρεσίες, όπως η Τηλε-ιατρική, η Τηλε-εκπαίδευση, η Τηλε-διοίκηση, η Τηλε-εργασία, το e-banking, το ηλεκτρονικό εμπόριο, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και άλλα.

Η καμπάνια θα αρχίσει να μεταδίδεται από τα ΜΜΕ την επόμενη εβδομάδα και θα διαρκέσει η πρώτη φάση μέχρι τα τέλη Ιουλίου και θα υπάρξει και μία μικρή φάση ολοκλήρωσης της καμπάνιας τέλος καλοκαιριού και αρχές Σεπτεμβρίου.
Πηγή: kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ