Την αντίδρασή του εκφράζει ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) για την επιβολή έκτακτης φορολογίας στα αυτοκίνητα μεσαίου και μεγάλου κυβισμού (1929 κυβικών εκατοστών και πλέον), ύψους από 150 ευρώ ως 650 ευρώ, την οποία ανακοίνωσε ο υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών και όπως αναφέρει στη σχετική ανακοίνωσή του, ''τα αυτοκίνητα μεσαίου και μεγάλου κυβισμού φορολογούνται ήδη σημαντικά στη χώρα μας''.
Ο ΣΕΕΑ θεωρεί ακατάλληλη τη χρήση του κυβισμού του κινητήρα κάθε αυτοκινήτου για τον προσδιορισμό της φορολογίας, αφού, όπως αναφέρει δεν συνδυάζεται με την αξία του εκάστοτε αυτοκινήτου και κυρίως δεν λαμβάνει υπόψη τις περιβαλλοντικές επιδόσεις του. Σημειώνει δε ότι στα περισσότερα κράτη της υπόλοιπης ΕΕ οι υφιστάμενες φορολογίες βασίζονται ήδη σε περιβαλλοντικά κριτήρια (εκπομπές CO2).
Παράλληλα, εκτιμά ότι η φορολογία του αυτοκινήτου πρέπει να χαρακτηρίζεται από μεσοπρόθεσμο σχεδιασμό και συνέχεια και ότι οι ιδιοκτήτες έχουν δικαίωμα να γνωρίζουν εκ των προτέρων τη φορολογική επιβάρυνση που θα αντιμετωπίσουν, ώστε να σχεδιάζουν και να προνοούν κατάλληλα για τις αγορές τους.
Τέλος, υπογραμμίζει ότι η μετακύληση της φορολογίας του αυτοκινήτου από την αγορά στη χρήση είναι πλέον επιτακτική και ότι η υπερφορολόγηση των συγκεκριμένων κατηγοριών αυτοκινήτων οδηγεί σε μειωμένα δημοσιονομικά έσοδα, καθώς μειώνει τις πωλήσεις των αντίστοιχων καινούργιων αυτοκινήτων, τα οποία ετησίως εισφέρουν πολύ περισσότερα έσοδα από Τέλος Ταξινόμησης και ΦΠΑ.
Πηγή: news.pathfinder.gr
Παγκόσμια έκκληση από τον Scott Ritter: Αν χάσουμε, θα πεθάνουμε όλοι...
Πριν από 48 δευτερόλεπτα