Δελτίο Τύπου
24ωρη εξυπηρέτηση στο «1242», το helpdesk ADSL
Αθήνα, 12 Μαΐου 2009 - 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα λειτουργεί πλέον το «1242», το εξειδικευμένο τηλεφωνικό κέντρο του ΟΤΕ για θέματα εξοπλισμού και εγκατάστασης ADSL modems.
Ο ΟΤΕ προχώρησε στην 24ωρη λειτουργία του «1242», με στόχο τη συνεχή βελτίωση στην εξυπηρέτηση των πελατών του για θέματα που σχετίζονται με την ευρυζωνική σύνδεση στο διαδίκτυο.
Το «1242» είναι το εξειδικευμένο κέντρο για παροχή βοήθειας σε θέματα ADSL σε πελάτες του ΟΤΕ. Με αστική χρέωση από οποιοδήποτε σημείο της Ελλάδας και αν πραγματοποιείται η κλήση, το εξειδικευμένο προσωπικό του Helpdesk «1242» είναι στη διάθεση των πελατών του ΟΤΕ για βοήθεια σε θέματα όπως:
· Παραμετροποίηση modems - routers (ενσύρματων και ασύρματων)
· Έλεγχος της καλής λειτουργίας των modems - routers
· Έλεγχος συνδεσμολογίας εξοπλισμού - οδηγίες εγκατάστασης
Τέλος, διευκρινίζεται ότι εξακολουθεί να λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο το 801-11-35555 για εργασίες υποστήριξης της πρόσβασης στο διαδίκτυο, όπως:
· Έλεγχος των στοιχείων πρόσβασης (κωδικοί σύνδεσης)
· Ρυθμίσεις προγραμμάτων αλληλογραφίας (e-mails) και περιήγησης στο internet (browsers).
Πηγή: ΑΝΑ-ΜΠΑ